donderdag 8 mei 2008

Wie oh wie?


Wie oh wie is de (ex)- eigenaar van deze olifant?

Affiches en andere oproepen hebben niet mogen baten, dus proberen wij op deze manier ons steentje bij te dragen in de zoektocht naar de eigenaar.

De olifant, die trouwens verrassend goed kan schrijf, kwam met volgend gedicht op de proppen:

"20 februari zal ik niet snel vergeten:
Ineens zat ik heel alleen onder de sterren en kometen.
Ik besloot te wachten op een bankje hier op het plein
Maar toen het donker werd vond ik het niet meer zo fijn.
Twee meisjes zagen me snikken en huilen
En besloten dat ik bij hen even mocht schuilen.
Ik weet wel dat ik niet met vreemden mag meegaan
Maar het was donker en koud en ik had geen kleertjes aan
Nu val ik elke avond huilend in slaap en ben ik triest
Want ik mis het kindje dat mij hopelijk ook wat mist.
Dus: Weet jij waar ik woon en ben ik nog welkom
dan kan je altijd mailen naar
Olifant.heeft.heimwee@hotmail.com
of s(l)urf naar mijn msn-space!"

Geen opmerkingen: